FAQ

1) Bestellen

Ik kan niet vinden wat ik zoek.
Bovenaan vindt u de balk ‘Doorzoek de hele winkel’. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons assortiment. Deze functionaliteit vindt u terug bij elke productgroep. Vanaf ieder pagina kunt u zoeken in volledige aanbod of binnen een specifieke productgroep.

Ik mis iets in het assortiment.
Zoekt u een product? Breng ons dan op de hoogte! Wellicht kunnen wij het product op te nemen in ons assortiment.

Ik wil mijn bestelling annuleren.
Indien u de geplaatste bestelling wilt annuleren, kunt u per e-mail uw bestelnummer doorgeven met hierin het bericht dat u de bestelling wilt annuleren.

1. Stuur een e-mail met het verzoek om deze te annuleren naar contact@veronicanailproducts.nl of gebruik ons contactformulier.
2. Als uw bestelling reeds verwerkt is en uw een bericht over verzending van uw bestelling hebt ontvangen (status: voltooid), is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren.
3. Nadat wij uw bestelling hebben geannuleerd, ontvangt u van ons een creditfactuur.  Wij streven ernaar binnen zeven werkdagen het betaalde bedrag terug te storten op uw rekening. 

Wat is de geldigheid van prijzen en aanbiedingen?
Alle prijzen en aanbiedingen zijn geldig tot publicatie van een nieuwe prijs of tot het moment van verwijdering van de aanbieding van de website, tenzij voor een bepaalde prijs of actie een geldigheidsperiode is afgegeven. Uiteraard blijft de prijs die vermeld werd op het moment van bestellen geldig voor reeds geplaatste bestellingen. Alle aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt.

Als voor een combinatie van producten een bepaalde prijs wordt aangegeven dan is het niet mogelijk een onderdeel uit deze combinatie apart te bestellen tegen de vermeldde deelprijs of voor een proportioneel deel uit de aangegeven totaalprijs.

2) Verzending & Levering

Hoe snel kan ik mijn bestelling verwachten?
Alle gefactureerde bestellingen, geplaatst vóór 16:00 uur, worden dezelfde werkdag verwerkt en verstuurd. U kunt ongeveer 1-4 werkdagen aanhouden, voordat u uw bestelling in ontvangst kunt nemen, zie overzicht.

Wat zijn de verzendkosten?
Uw bestelling wordt verzorgd door PostNL. De kosten voor het verzenden bedragen vindt u op de pagina ‘Verzendkosten’.

Kan ik een bestelling komen ophalen?

Om onze prijzen laag te kunnen houden en u daarmee veel voordeel kunnen blijven doen, voeren we geen fysieke winkel. Want ook de kosten van de fysieke winkel zouden uiteindelijk moeten worden doorberekend in de prijzen van onze producten. Tevens zijn we op ons adres niet voorraadhoudend. Om deze benoemde redenen is het ophalen van producten niet mogelijk.

Ik heb betaald, maar geen bestelling ontvangen. Wat moet ik doen?
Neem in dat geval contact op met ons op, dit kan via email: contact@veronicanailproducts.nl of gebruik ons contactformulier. We streven ernaar om uw email z.s.m. te beantwoorden.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Voor verzendingen binnen Nederland met DHL wordt een levertijd van één werkdag aangehouden. Voor verzendingen naar buitenland kan de levertijd afwijken, zie overzicht. We doen ons best om uw bestelling op tijd te bezorgen. In een enkele geval is het echter mogelijk, dat door omstandigheden de bezorging van uw bestelling vertraging oploopt.

Waarom is mijn product toch niet op voorraad terwijl er stond van wel?
Het kan voorkomen dat een product dat u besteld hebt net op hetzelfde moment uitverkocht raakt.  Dit kan voorkomen als een andere klant net voor u het betreffende product in zijn winkelwagen heeft geplaatst en ons systeem dit nog niet verwerkt heeft. Mocht dit het geval zijn krijgt u hier tijdig bericht van. Uiteraard proberen wij dit zoveel mogelijk tegen te houden door de voorraden zo actueel mogelijk te houden. 

3) Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen via overboeking, iDeal, AfterPay, DIRECTebanking, MisterCash, Paypal (MasterCard, American Express, Visa), MasterCard, Maestro, Visa, VVV Giftcard.

Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?
Mocht er na de verwerking van uw retourzending een tegoed ontstaan, dan ontvangt u een creditfactuur en streven wij ernaar het bedrag binnen 7 werkdagen terug te betalen via de oorspronkelijke betaalmethode. 

Kan Veronica NAIL-PRODUCTS  garanderen dat betalen met iDEAL écht veilig is?
iDEAL betalingen zijn gebaseerd op internetbankieren. De beveiligingstechnieken voldoen aan strenge eisen. Dit betekent dat betalen met iDEAL net zo veilig is als internetbankieren. 

Kan ik in termijnen betalen?
Het is niet mogelijk om in termijnen te betalen. Wel kunt u achteraf betalen d.m.v. AfterPay, zie meer informatie over onze betaalmethoden.

Betalen met je creditcard.
U kunt online betalen met uw creditcard: MasterCard, Maestro, Visa. Ook is het mogelijk om online een creditcard betaling te doen via Paypal. In uw Paypal account dient u uw creditcard toevoegen als een betaalmogelijkheid. Bij de betalingen met creditcard wordt de betaling pas aan het einde van de maand van uw rekening afgeschreven. In geval van misbruik van creditcards wordt aangifte gedaan bij de politie. De creditkaart moet bij levering getoond kunnen worden.

iDEAL werkt niet.
Veronica NAIL-PRODUCTS maakt gebruik van de dienst van iDEAL om betalingen te verwerken. Veronica NAIL-PRODUCTS is voor deze dienst zelf niet verantwoordelijk. Mocht er iets mis gaan met je betaling verwijzen wij je graag door naar de desbetreffende bank. U kunt altijd een aandere betaalmethode gebruiken om uw bestelling succesvol af te kunnen ronden.

Ik wil een kopie van mijn factuur.
Wanneer u de bestelling hebt afgerond ontvangt u hier per email een factuur van. Dit factuur voldoet aan alle eisen om in je administratie verwerkt te worden. Mochten er toch specifieke vragen zijn over de factuur dan kunt u contact opnemen met ons. Stuur uw verzoek per e-mail contact@veronicanailproducts.nl of via ons contactformulier.

Ik heb een kortingscode, waar kan ik die invullen?
Onderaan op de pagina van de winkelwagen ziet u een kader staan voor invoer van de kortingscode. Hier kunt u uw kortingscode invullen. De korting wordt automatisch verrekend met uw bestelling.


4) Retourneren & garantie

Het besteld product is defect / incompleet aangekomen.
In sommige gevallen kan het voorkomen dat uw bestelling niet juist is verwerkt en dat het besteld product defect is. U kunt hiervoor per e-mail contact@veronicanailproducts.nl of via ons contactformulier contact met onsn onemen. Wij zullen dan ons best doen om tot een passende oplossing te komen.

Binnen hoeveel dagen kan ik iets terug sturen?
U kunt binnen veertien dagen uw product retoursturen. Hoe u dit moet doen kunt u lezen op pagina ‘Retourneren’.

Heb ik garantie?

Veronica NAIL-PRODUCTS staat in voor de deugdelijkheid en bruikbaarheid van de geboden producten. Op alle producten verkocht door Veronica NAIL-PRODUCTS wordt standaard minimaal één jaar garantie gegeven onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Uitgesloten van deze garantie regeling zijn normale gebruiksslijtage, gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik, van buiten komend onheil (waterschade, laten vallen, blikseminslag e.d.) of gebruik zonder waarschuwingen en gebruiksinstructies in de betreffende handleidingen in acht te nemen.

 Om een beroep te doen op deze garantie regeling, dient u de volgende stappen te doorlopen:
1. Stuur uw verzoek naar contact@veronicanailproducts.nl of gebruik ons contactformulier.
2. Vermeld uw bestelnummer of factuurnummer.
3. Per e-mail ontvangt u van ons z.s.m. een reactie op uw email.


 5) Persoonlijk                                                                                                           

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Als u uw wachtwoord bent vergeten kunt u klikken op ‘wachtwoord vergeten’ wanneer het inloggen niet lukt. Indien uw emailadres bij ons bekend is, ontvangt u dan een email met een nieuw wachtwoord. Het kan voorkomen dat de email met het wachtwoord aankomt in de spambox. Waar u de spambox kunt vinden is afhankelijk van het emailprogramma, dat u gebruikt. Hieronder vindt u een uitleg van de 3 meest voorkomende emailprogramma’s.

Outlook:
Aan de linkerkant ziet u onder ‘alle email items’ de map ‘ongewenste email’ staan. Als u daarop klikt kunt u de email zien die niet door de spam instellingen in de inbox komt. Deze email kunt u dan verplaatsen naar uw Postvak IN.

Gmail:
Aan de linkerkant van Gmail vindt u alle mappen die u hebt aangemaakt. Hier moet ook de map “spam” bijstaan. Het kan voorkomen dat u onderaan op het tabje moet klikken om alle overige mappen te openen om de map “spam” te vinden. Deze email kunt u dan verplaatsen naar uw inbox.

Hotmail:
Aan de linkerkant van Hotmail ziet u onder het kopje “mappen” de map “ongewenst” staan. Hier kunt u de mail terugvinden. Deze email kunt u dan verplaatsen naar uw inbox.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en/ of ik heb een ander email adres. Wat nu?
Als u uw wachtwoord kwijt bent en het emailadres dat u hebt opgegeven niet meer in gebruik is, dan kunt u het beste een email naar ons sturen. U vermeldt uw persoonlijke gegevens (naam, oud emailadres en eventueel een ordernummer van een oude bestelling). Dan kunnen wij het emailadres wijzigen in uw nieuw emailadres en een nieuw wachtwoord toesturen. U kunt de gegevens sturen naar contact@veronicanailproducts.nl of gebruik ons contactformulier.

Ik wil mijn gegevens veranderen.
Als u ingelogd bent dan kunt onder het tabblad ‘Mijn account’ uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief.
Wanneer u u wilt afmelden voor de nieuwsbrief loopt u veel leuke acties en kortingen mis. Zo hebben leden van de nieuwsbrief vaak eerder toegang tot de uitverkoop en speciale acties. Als u toch besluit om u af te melden van onze nieuwsbrief kan dat op de volgende manier:

Onderaan elke nieuwsbrief kunt u klikken op “afmelden nieuwsbrief”, u zult dan geen nieuwsbrief meer ontvangen. Ook kunt u zich afmelden via uw persoonlijke account nadat u bent ingelogd op onze website.

 6) Klachten of vragen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heeft u een klacht of vraag dan kunt het volgende doen om ons op de hoogte te stellen. Wij doen er alles aan om met elkaar tot een oplossing te komen.

Leidt uw klachtenmelding toch niet tot een oplossing en is niet elders in behandeling, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU klachten mogelijk klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is hier te vinden.